A surprise in the shower

Hur ofta händer det att man duschar tillsammans med en kackerlacka?

För jag gjorde det precis...

Ja, ni läste rätt. När jag höll på och duscha så upptäcker jag plötsligt en liten kackerlacka på golvet!! Ueee tänker jag och försöker skynda mig att få bort allt balsam ur mitt hår. Som tur var så gjorde den ingenting förutom att den bara låg på golvet och försökte klättra upp på väggen men det var så halt så den ramlade bara ner hela tiden. Lite gulligt men ändå äckligt!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej!



Hu, vad läskigt men det kommer väl snart kackerlackor till Svedala. Lova att inte ta med någon hem?!!



Kram Ninni

2011-12-08 @ 18:50:10
Postat av: Mikaela sv

Hej :)!



Ska försöka men kan inte lova något!



pussar och kramar

2011-12-12 @ 02:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0