The worst summerstart in 61 years!!

De senaste två dagarna jag har jobbat så har ovanligt många kunder varit riktigt otrevliga och jävliga! Jag undrar var det beror på? Och det har inte bara hänt mig utan alla mina medarbetare har varit med om samma sak. Jag undrar om det har med vädret att göra?
Häromdan när jag gick till jobbet så hörde jag på radion att, början på den här sommarn har varit den sämsta hittills på 61 år! Tänk er 61 år!! Det är ju helt sjukt. Annars i vanliga fall vid det här laget så är det redan jätte varmt.

Konstigt att jag och August har sån otur vart vi än åker. När vi var i Spanien, 2010 då det skulle vara varmt egentligen visade sig vara inte så varmt alls. Enligt spanjorerna så var det mycket märkligt och det hade inte varit så kallt på tiotals år(självklart vid den tidpunkten då vi var där).

Sen när vi var i Vietnam för nästan exakt 1 år sedan så kom kylan ovanligt tidigt och många av djuren hade dött eftersom de inte hade klarat kylan.

Och nu händer det igen när vi är här. Men den här gången så måste ju värmen komma. Förr eller senare. ELLER?!!





Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej!



Kanske bätte än +3 grader och regn, eller??



Kram Ninni

2011-12-08 @ 18:48:37
Postat av: Mikaela sv

Ja, jo kanske det då :)!



XoXo

2011-12-12 @ 02:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0