Not too happy about it

Häromdan så var vi och käkade vid Sydney Opera House. Har velat äta där sedan första gången vi var där men det var lite väl dyrt och då bestämde vi oss för att vänta tills vi hade fått lön istället. Det fanns inte så jätte många restauranger att välja mellan men det slutade med att vi åt på en italiensk restaurang.
Jag åt fisk och August åt anklår.






Jag blev faktiskt riktigt besviken på maten! Vill inte klaga och så men våra rätter gick på ca 300 kr var och kolla så lite A fick! Och min fisk var helt smaklös och jag blev knappt mätt. Kan ni då tänka er hur hungrig A måste ha varit efter maten?!!

I vanliga fall är jag inte så jätte glad för fisk men jag var sugen på fisk då och jag tänkte om man ska lära sig äta fisk så får det bli på en sån här restaurang där maten lär vara bra! Men nej jag lärde mig att aldrig mer äta något som restaurangen inte är "känd" för, vilket betyder att i det här fallet eftersom vi var på en italiensk restaurang så skulle jag ha valt pizza eller pasta istället.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0