I did it!

Idag har vi varit och tränat :)! Det finns en park ca 10 min gångavstånd från där vi bor. En rätt så stor park faktiskt eller egentligen är det ingen park utan det är ett Aussie Rules Football aka Australiensk fotbolls plan. Deras plan är 165m lång och 135m bred. Vi joggade 5 varv runt planen och det var JÄTTE JOBBIGT!
Herregud vad dåligt skick jag är i!! Shit, jag trodde aldrig att jag skulle orka eftersom jag redan ville stanna efter 200 m. Men jag fortsatte och jag är sjukt stolt över mig själv att jag klarade det! Och självklart över min kille aswell för han är i samma "goda" skick som mig;)

För er som tränar vardagligen tycker förmodligen att det här är ingenting men för mig var det extremt jobbigt so keep that in mind will ya :).

Australiensk fotbollsplan

File:AFL stadium.svg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0