One color it is

Igår var jag hos frisören och färgade mitt hår. För första gången i mitt liv så har jag äntligen en hårfärg och inte 10002546 olika nyanser som jag annars brukar ha.

Glad tjej :)







Vad tycker ni? Passar jag i den här hårfärgen eller passar jag bättre i ljusare färg?


Jag passade även på att köpa torrschampo (från De Lorenzo, ett australienskt märke) för de dagar då man inte orkar/har tid att tvätta håret och det är lite fettigt då kan man bara spraya på lite torrschampo så är problemet löst ;)







Kommentarer
Postat av: Kim :D

Jättefin hårfärk Mickis!! Saknar dig!

2011-12-06 @ 12:45:38
Postat av: Mikaela Sv:

Hej kimsan<3 tack! miss u too<333

2011-12-12 @ 02:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0