There's always a first time for everyone

Herregud så kul vi hade igår!!!! Jag och några av mina kollegor från jobbet, Axel, Charlotte, Amanda, Kim, Hao, Thiago, Nicole och Francis och självklart älsk, Niclas och Alexandra :)

Vi började på en bar sk. bar century och enda anledningen till varför dom från jobbet ville dit var för att det var billigt. Drinkar och öl kostade endast 3 $. Så när jag och August beställde 2 Smirnoff så svarade hon i baren, dom kostar 10 $ var, jag bara jaja inga problem. Tydligen så säljer dom typ 1 Smirnoff i veckan, hahahha. Det var även värsta backpacking stället också. Vi hade riktigt roligt och sen.....


....Sen rörde vi oss vidare till en GAY KLUBB!!!! (ARQ, hette klubben och är dessutom den mesta kända och populäraste gayklubben) DET VAR AWESOOOOOME!

Hahha det var första gången för många av oss och det var så nice eftersom för första gången i mitt liv så kunde jag dansa hur jag ville och inte bry mig ett skit eller att bli nerstirrad ihjäl av äckliga typer. PLUS musiken var riktigt bra :D

Natten slutade på Hungry Jack's (motsvarande Burger King hemma, samma meny, dock är det inte alls lika gott som det).

Here comes the pictures ;)

Alex och Niclas



Jag och Alex



Nicole, Alex, Jag, Charlotte



Niclas och August



jag, charlotte, francis, axel, thiago, kim, nicole och amanda






På gay klubben



August och nicole










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0