Finally the heat is here

Tjenare alla sköna och underbara!!

Som man märker på bloggen så jobbar vi rätt mycket. Förra veckan jobbade både jag och älsk ca 55 timmar (självklart var)! Och det känns idag när jag har varit ledig. Jag har bara tagit det lugnt och försökt återhämta mig inför kommande jobbvecka då jag jobbar alla dagar förutom på lördag och idag såklart ;)
Borde kanske passa på att träna nu när man är ledig men jag orkar inte plus inte i den här BASTU VÄRMEN! Ytterliggare en anledning till varför jag bara har varit inne idag. Det är så otroligt varmt ute! På morgonen var det redan uppe i säkert 30 grader och nu kl 21.06 på kvällen är det nog minst lika varmt.

GUD VAD SKÖNT ATT VÄRMEN ÄR HÄR!!! :D So happy att jag(vi) slipper iskalla vintern det här året igen. För er som stör er på att jag skriver så här så finns det två val:

1. Åk hit eller till något annat varmt land så kan ni också få njuta av värmen.
2. Sluta läsa min blogg eftersom jag förmodligen kommer skriva mycket om värmen, värmen och värmen.


Och det firar vi med gamla sköna bilder från vår Barcelona resa, 2010, ca 2 dagar efter vår student









Intresseklubben antecknar: Me without any makeup

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0