16 november

Dagens bästa:

Jag slog vad med en av vakterna idag på jobbet. Sedan öppningen så har vi haft några extra ordinary offers som tex. att vi har bussar som kör våra kunder helt gratis från och till IKEA från närmaste tågstation. Han påstod att dessa gratis bussar inte går längre. Men jag vet att de fortfarande går. De går t.o.m. den 20 november. Men eftersom han var så säker och även jag för den delen så slog vi vad om 20 $....... 

Och det här resulterade att jag är nu 20$ rikare. Yeeey!


Kolla så fina australienska dollarn är. Så fina färger.







Plus det coola med dessa sedlarna är att man kan skrynkla ihop dom och så vecklas dom bara ut igen.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0