Will I miss the joy of Christmas, or will I find new joy?

Känns jätte konstigt att vi kommer fira jul när det är sommar! Och ingen snö heller! Inte kallt heller!
Hmm.......Jag skrev att det kändes konstigt inte att det inte var nice att slippa snön och den iskalla vintern, vilket det är!!!!! Dock kommer jag nog ändå att sakna:

Sitta hemma och fira jul med båda familjerna
Springa runt på väla som en yr höna för att försöka hinna köpa klart alla julklappar i sista minuten
Stressa sig på julafton för att få allting klart
Dricka julmust
Äta pepparkakor
Bygga pepparkakshus
Dekorera julgranen
Packa in julklappar
Fira min lillebrors födelsedag på julafton, i jul blir han hela 18 år!
Härlig stämning överallt eftersom det är JUL!
Lyssna på julmusik medans det snöar ute
Äta julmat medans det snöar ute och det är varmt inomhus
Sitta vid brasan tillsammans
Öppna julklappar och köra roliga lekar


Kommer sakna det...
en liten gnutta


















Kommentarer
Postat av: Ninni Altberg

Hej! Fin blogg!!

Kram Ninni

2011-11-23 @ 12:17:09
Postat av: Ninni Altberg

Jippi!

Nu funkar det att skriva kommentarer, jag kommer blir flitig!



Kram Ninni

2011-11-23 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0