Incredible performance

Här är videos från det speciella uppträdandet häromdan på en av Sydneys gator. Jag är med i en av dom faktiskt :).
Eftersom han inte hade det typiska, energiska, livliga kroppsspråk i sitt uppträdande som de vanligtvis brukar ha så blev detta extra intressant och vi var tvungna att stanna kvar för att titta och se vad han hade att erbjuda som skiljde sig från de andra streetperformers.

Många av videorna är korta och det är i MVI 2633 som jag är med :).

Här jonglerar han bl.a. med knivar på en cykel



Här letar han efter 2 assistenter till, den största mannen och den minsta personen



Här jonglerar han med två knivar och en motorsåg!



Det här klippet är lite långt, om ni inte orkar se hela klippet kan ni spola fram till 3,40 min då jag dyker upp ;)



Här är slutfinalen där han jonglerar med ett äpple, kniv och en brinnande fackla. Han äter samtidigt på äpplet också under tiden han jonglerar. Cykeln står på en stång.
Spola fram till 1,50 min om ni inte orkar lyssna på när han pratar en massa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0