21 oktober

Igår köpte jag ett par joggingskor eftersom jag tycker att det är dags att börja träna igen. Den här gången får vi se hur längen jag orkar träna innan jag lägger av helt. Jag har en tendens att vara super taggad i början (alltså första månaden) sedan tränar jag inte på typ ett halv år. Inte bra! Jag vill kunna träna regelbundet så jag börjar med 2-3 gåner i veckan så får vi se vart detta leder.
Jag hatar dessutom att springa men gillar däremot att powerwalka så imorse följde jag med älsk till jobbet kl 7.00 på morgonen! Men det var skönt och det var super varmt!

Nu blir det jobb!!

P & K


Mina nya skor


Kommentarer
Postat av: Jaggygull & Tilde

Ojojojojo :) jaggy hälsar <3

2011-10-21 @ 14:02:13
URL: http://luxurybags.blogg.se/
Postat av: Mikaela svarar

aww söta gullan! vi saknar honom och er<3!

2011-10-23 @ 13:42:53
URL: http://mikaelasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0