Probably the best coffee in the world

Det här är nog det August älskar mest i hela världen......efter mig såklart! ;)
Hans favoritkaffebryggare som vi köpte i Vietnam när vi var där julas. Det är enkelt, går snabbt att göra och dessutom mycket godare än vanligt kaffe. Man kan säga att det är som espressokaffe med kondenserad mjölk i. Det ska helst vara vietnamesiskt kaffe annars lever inte mitt inlägg upp till det goda som jag försöker förmedla vidare till er läsare. Dessutom kan man ha i isbitar så att det blir iskaffe och då blir det riktigt nice speciellt nu till sommaren :D. Eller så kan man bara dricka det direkt så fort kaffet har runnit klart.
Jag tror definitvit att man kan köpa dessa kaffebryggare hemma i Sverige eftersom det finns att köpa i lilla helsingborg så borde det finnas i de större städer. Största sannolikhet att hitta dessa är i nog i kinesbutiker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0