Rain Rain Lovely Rain

Shuluuluuluuu allihopa ;)

Igår regnade det hela dagen, idag ska det också regna hela dagen, hela veckan ska regna verkar det som och vi är åter tillbaka i 18-20 grader max! Men det stoppade inte mig och August från att powerwalka på morgonen både igår och idag på morgonen! Duktiga :)?! 

The answer is YES!
Vi är inte riktigt några morgonmänniskor och har svårt att vakna tidigt och när jag menar tidigt syftar jag på kl 8.00, hehhe. Det är svårt att vakna den tiden speciellt om man inte lägger sig förrän kl 02.00 på natten. Innan när jag jobbade på mitt gamla jobb och började 6.30 och var tvungen att vakna 5.30 så kände jag mig faktiskt mycket piggare under dagen än vad jag gör när jag vaknar den här tiden. Är det inte konstigt? Alltså om jag somnar runt 12 tiden på natten och vaknar kl 6.00 på morgonen så är jag mycket piggare under dagen än om jag hade vaknat kl 8,9,10.

Det svåra är bara att vakna och stiga upp ur den sköna, varma och mysiga sängen när dagarna är så regniga och deppiga som dessa!






Kommentarer
Postat av: A.L

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

2011-10-27 @ 01:25:14
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Hanna Johansson

Tack så mycket för din fina kommentar om min presentation. Inte alla kan förstå att man kan gå igenom det som jag gjorde, så jag vill genom att berätta allt upplysa om det. Tittat lite på din blogg, snygg och spännande att bo i Australien! Snart kommer jag kunna berätta om mitt liv i England, vilket jag ser fram emot. Hur kommer det sig att du bor i Australien?

2011-10-27 @ 10:23:38
URL: http://myia.blogg.se/
Postat av: A.L

svar: tack så mycket :)

Härligt att höra! det är bra här också :) kram

2011-10-27 @ 13:51:27
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-27 @ 14:44:49
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0