Bondi Beach & Bondi Market

Idag har jag, älsk och våra två nya vänner, Alexandra och Niclas. som vi har lärt känna varit på Bondi Beach! På stranden skulle det vara en surftävling men jag vet inte om vi missade tävlingen eller hur surftävlingar går till men det var rätt diskret och det var inget som stack ut så att man visste att det var en tävling som var på gång. Menmen vi låg bara och slappade på stranden och så gick vi längs en väg där man kom fram till en annan strand men vi orkade aldrig gå riktigt till den andra stranden så vi gick tillbaka sen igen.
Vi var även på Bondi Market där det fanns jätte mycket fina smycken, kläder, tavlor och det typiska turistiska sakerna. Dock ville jag inte köpa något ännu eftersom det var rätt dyrt och om jag går på en marknad så vill jag kunna hitta fynd till ett bra pris! Dessutom är det så typiskt att köpa allt första gången man ser det eftersom det är ovanligt och då väntar jag hellre och tittar runt lite till, vi kommer ändå trots allt vara här ett tag till ;)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0