It spells H A P P I N E S S

Det var väldigt lugnt idag på jobbet faktiskt förutom sista timmen då det kom en liten rusch eftersom alla fick då plötsligt för sig att det var dags att betala.

På torsdag så kommer det bli Kaooooos men jag hoppas att vårt gäng kommer klara det bra eller jag vet att vi kommer klara det utmärkt! Jag längtar tills dess faktiskt och det kommer bli sjukt kul, stressigt och awesomeee. Tänk att få vara med en öppning och inte var som helst utan i Australien!!!

Det här tänker jag fira med att lägga upp en video på min killes systers hund när han var en valp. Videon har ingenting med öppningen, ikea eller stress att göra. Men han heter Jaggy och han är så otroligt gullig och söt och det ger fina minnen från när han var liten så det förmedlar glädje, kärlek, familj och lycka!




Det var så otroligt roligt när han var liten och försökte hoppa upp i sofforna och det inte gick eftersom han var så liten. Men han försökte och försökte och en dag så lyckades han, hahha han är rätt envis faktiskt. Synd att jag aldrig fick just det på film. Men den här är bättre än ingenting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0