Inspiring, Admirable and Honorable

I tisdags var det första dagen på mitt nya jobb. Både i tisdags och onsdags så hade vi welcoming and introduction för att bl.a. lära känna varandra, få nya kläder, namnbricka och gå igenom en massa föreläsningar om IKEAs historia, hälsa och säkerhet, IKEAs värderingar m.m.
Jag vet att jag inte är den enda som tycker att IKEA är ett unikt företag på alla möjliga sätt. Det jag syftar på är arbetsplatsen. Alla ledare här har en sån otrolig glädje, entusiasm, positiv attityd, uppspelta, trevliga och det visar dom i allt dom gör, av det jag har fått uppleva hittills. Det är verkligen inspirerande, beundransvärt och ärofullt att få vara en del av allt det här!

Nu måste jag göra mig i ordning för att snart börjar tredje dagen på IKEA :)


Första dagen på väg till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0