I can't wait!

Här är våra snygga t-shirts! Fr.o.m nästa så kommer vi att tränas på det andra IKEA varuhuset som finns här i Sydney, Homebush Bay. Då måste vi ha på oss dessa tröjor för att vi är gäster i Homebush men även för att göra reklam för Tempe.
För vår del så har vi premiär den 3:e November! Ni får jätte gärna komma om ni har vägarna förbi ;) Men jag förstår er om ni inte kan och jag lär nog inte sakna er eftersom vi förväntas att ha 25 000 kunder på PREMIÄREN!!! Hur galet är inte det? Jag kan inte ens föreställa mig hur galet, sjukt, kaotiskt och stressigt det kommer att bli. Men samtidigt tänk så roligt, underhållande, spännande, lärorikt men framförallt en HÄFTIG upplevelse att få vara med om allt det här!

Love the colors!

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0