Framme i Down Town

Efter att knappt har sovit igår(31/8) natt, flygit i 24 timmar och rest i minst ett dygn så är vi äntligen framme i Sydney! Gud vilken underbar känsla men dock vad trötta vi är. När vi flög från Abu Dhabi var klockan 22.00 och då skulle man snart sova och sen nu när vi är på hotellrummet är klockan ca 21.30 och det är dags att sova igen fast i vår kropp är klockan bara 13.30 på dagen, enligt svensk tid. Men vi är verkligen trötta och kommer förhoppningsvis att somna när som.
Så fort vi landade tog vi taxi till hotellet som ligger ca 5 min från centrum och sedan gick vi in till stan för att hitta något gott att fylla våra tomma magar. Rätt rolig historia varför våra magar är tomma. Jo som jag skrev i mitt förra inlägg att de serverade lamm på flyget till Abu Dhabi och att jag inte kunde äta det så gissa vad vi fick till lunch/frukost idag innan vi landade i Sydney? LAMM igen! Så ikväll blev det en rätt så långt ifrån lamm som möjligt, det blev en vietnamesisk traditionell rätt, Phở.



Efter att vi hade ätit klart så kändes det som om allting runt omkring mig snurrades. Även August hade samma upplevelse, jätte konstigt. Jag antar väl att det är för att vi har rest så långt och är väldigt trötta så vi gick tillbaka till hotellet direkt efter maten och nu ska vi sova, igen :P Godnatt på er!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0