Nyinflyttade

Igår flyttade vi in vårt nya place och det känns mycket bättre nu när vi är mycket närmare city och dessutom så är den här staden mycket mysigare och har mycket mer att erbjuda än den förra!
Eftersom vi har flyttat ett nytt ställe så behöver vi köpa massa nya saker vilket vi fick göra idag och självklart shoppade vi på IKEA! =) Vi köpte allt det nödvändiga när man flyttar bl.a. kastruller, köksredsakp, tallrikar, glas, handukkar och lampa m.m. Jag glömde ta bilder på shoppingen men tog dock på våra goda delcious mackor som vi åt till lunch från ett vietnamesisk ställe.

Jag kan inte lägga upp några bilder just nu, vårt internet krånglar :( Jag återkommer med bilderna när det fungerar igen. Nu ska jag fortsätta titta på Sex And The City serien som jag har fallit för! Tack K för lånet av boxen :)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0