Relaxation is what we do best

Idag har varit en riktigt soft dag och vi har bara legat i parken och bara tagit det lugnt, solat och myst!







Jag tycker alltid om att ha fräscha naglar och speciellt på sommaren så är det rätt snyggt om man stylar upp sina tånaglar också. Man behöver inte ha värsta mönstren men så länge man tar hand om tånaglarna så är det super snyggt enligt mig. Jag avskyr att se naglar som är ofräscha, antingen helt korta eller relativt långa med jätte mycket skit under naglarna är det värsta jag vet! 

Något jag gillar är att pyssla med mina naglar, på mina fingrar likaså fötterna så jag kommer visa upp mina "resultat" lite då och då och ni får jätte gärna ge feedback :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0