14 Februari 2012 i Sydney

Hejsan allihopa <3 :) det var ett tag sen men här är jag igen ;)!

Både mycket och lite saker har hänt dom senaste veckorna i våra liv. Efter den här veckan så är det bara 2 jobb veckor kvar sedan börjar vårt resande!!

KAN NI FÖRSTÅ SÅ MYCKET VI LÄNGTAR?!!!!! :D

Vi kommer att börja resa runt i sydney i ca 2 veckor sedan bär det av till shopping och den otroligt fina staden Melbourne,



sedan vidare till australiens året runt, 24/7 tropiska väder uppe i Cairns



och vi avrundar resan på den här kontineten i Gold Coast och Brisbane.



Sedan blir det en hemlighet vart vi ska... Ni som vet vart vi ska , yiho wiho för er men för er andra så får ni vänta ett tag och se vart det blir ;)



Kommentarer
Postat av: Ninni Altberg

Hej!

Ordningen är återställd! äntligen fick jag se lite nya bilder och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får en fin resa runt i Australien. Jag vet vart ni tar vägen efter Australien men jag säger inget....



Kram från Ninni mamsen

2012-02-14 @ 22:03:38
Postat av: Tilde

Åhhhh jag vill också följa med er :D

PUSS

2012-02-14 @ 22:22:39
Postat av: Mikaela svarar

Tack så mycket <3

Ohhh vi önskar verkligen att ni kunde följa med oss!!!! pussar och kramar

2012-02-22 @ 09:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0