Francis, Thiago, and Charlotte's Birthday Party

I lördags så hade Francis, Thiago och Charlotte en födelsedagsfest tillsammans och som vanligt var det oslagbart när vi alla går ut!!! Jag låter bilderna tala för sig själva.

Ja, jag har färgat mitt hår (hos frisören) dock så skulle det inte bli så mörkt som det ser ut på bilderna utan det skulle bli mer rött men men får väl gå och fixa om det snart igen.

>3



Världens bästa teamleader, David :)






Från v: älsk, axel, francis, charlotte, jag och amanda






En av födelsedagsbarnen, awesome Thiago



Andra födelsedagsbarnet, Sober Francis



Sist men inte minst, lovely Charlotte



moi, axel, clare och shaggy
 


amanda, theresa, thiago and francis



Här har vi Maxine, eftersom hon bara är 17 år och alkohol fanns på plats så fick den originella inte vara med men hennes kloning fick :)



hahha måste bara älska denna bilden!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0