Day off from work

Hejsan alla underbara :)!

Hur mår ni idag? Jag mår super. Har varit ledig idag och bakat chokladmuffins med chokladbitar och gjort super god pasta rätt med basilika, honung, chilli, vitlök, citron och grädde. Jag har även postat iväg min lillebrors födelsedags presenter.

I lördags var jag och älsk lediga så vi åkte till Bondi Junctions shopping center(Westfield). Hittade inte så mycket förutom nytt schampo, balsam och några hårprodukter. Det blev mycket fika och det kan man ju aldrig kan få nog av:)!



Fick ett jätte bra pris också. För priset av både schampot och balsamet tillsammans fick jag de två hårprodukterna till höger på köpet.




Kommentarer
Postat av: Ninni Altberg

Hej! Jag har aldrig sett detta märke i Sverige, är det bra?



Kram Ninni

2012-01-18 @ 18:07:18
Postat av: Mikaela svarar

Hej! Ja det är super bra! Innehåller keratin som ska vara bra för håret. Dom säljer det faktiskt i frisörbutiken nära där vi bodde innan. Det var där jag såg märket första gången faktiskt :)



kramar

2012-01-24 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0