It's never too late to apologize

Hejsan till alla era där ute! Vill bara be om ursäkt för att jag inte uppdaterar så ofta och när jag väl skriver inlägg så är dom förmodligen inte så jätte roliga inlägg heller. Det beror delvis eller inte delvis utan mestadels av för att jag jobbar så mycket som jag gör. Vi kommer bara jobba så här mycket ett litet tag till sen kommer vi går ner i timmar och sedan sluta helt eftersom vi vill börja resa på riktigt!!!

Vi har redan börjat fantisera hur, var och när vi vill resa
. Vi kommer definitivt åka tåg! När älskling fyller 21 i april kommer vi att försöka hyra en bil. Vi kommer förmodligen flyga inrikes eller vem vet kanske t.o.m. utrikes ;). Vi kommer att ta en masssa bilder vart vi än åker det kan jag lova. Hoppas bara att internet är lätt tillgängligt (syftar på billigt då, hehe). Dom senaste dagarna har det varit så underbart skönt väder och det känns som om sommaren är här och jag längtar superduper mycket tills vi ska börja resa!

Det firar vi med mixade, gamla, härliga bilder :)

Barcelona, 2010






Paris, 2009



Vietnam, 2010/2011



Helsingborg, 2010












<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0