No one deserves to be treated in this way

Jag förstår om alla inte kan älska IKEA eller tycka om IKEA.
Jag kan förstår att ibland så har man dåliga dagar.
Jag förstår om man kan ha det rätt tufft och behöver någon att prata med.
Jag förstår att du precis har bråkat med din fru/man och hon/han bara lämnade dig själv i kön.
Jag förstår att du är hungrig, stressad, frustrerad och bara vill ut härifrån så snabbt som möjligt.
MEN TA F*N INTE UT DET PÅ MIG?! Vad har jag gjort för att förtjäna det?

En kund sa till mig idag att han HATAR IKEA. Om du hatar IKEA, VARFÖR ÄR DU HÄR?!!!

En annan kund sa till mig att jag har det värsta jobbet i hela världen! Sedan la hans fru till att hon inte kunde förstå hur jag kunde vara så tålmodig och om det vore för henne så hade hon slutat efter en dag!

Är alla kunder på IKEA så här otrevliga överallt i världen? Hemma i Sverige? Eller är det bara här i Australien?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0