Big summer sleepover at Sydney Opera House

OMG JAG KAN INTE FÖRSTÅ ATT JAG VANN VIP BILJETTER TILL, THE ILLUSIONISTS!!!
I Sydney Opera House!

The illusionists is a world first. 7 of the greatest magicians on the planet are coming together for the first time, bringing with them the very best of their individual acts and a whole team of magical assistants. The result is a brand new show packed with thrilling and sophisticated magic of unprecedented proportions.

Klicka gärna på länken för att få mer insikt i vad vi kommer få uppleva imorgon kväll :)

http://www.youtube.com/watch?v=M-rhvUIY5fY



Den sjuka, otroliga upplevelsen börjar imorgon kl 16.30 och slutar 9.00 på fredag morgon. Det kommer bjudas på VIP runda inomhus, middag, The Illusionists show, träffa speciella gäster, frukost m.m.

Allt började med att vi fick ett mejl från vår team leader om att man kunde delta i tävlingen genom att skriva sitt namn på tavlan i co-worker rest. Så jag skrev upp mitt och Augusts namn och trodde ju aldrig att jag skulle vinna! Jag visste knappt vad jag skulle vinna utan jag läste bara VIP, Sleepover, Once-in-a-lifetime, Sydney Opera House. Hahhah och ja nu ligger jag här och kan inte sluta le!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ninni Altberg

Hej! Superkul för er att vinna, hoppas ni fick en spännande upplevelse. Ni får berätta allt för oss när vi skypar! Längtar efter er!!



Kram Ninni

2012-01-18 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0