Once in a lifetime opportunity

Jag/vi har nog inte förstått hur stort och häftig grej det här har varit egentligen förens igår kväll! Jag menar hur många kan säga: "Jag har sovit i Sydney Opera House!" hahha.
Tänk att vi vann biljetter till en show med 7 av världens största magiker.
Och fick träffa 3 utav dom efter showen.
Vi fick sova där
, vilket är väldigt sällsynt i Sydney Opera House då det var superduper längesen dom gjorde något liknande.
Vi fick massa saker från IKEA så att vi kunde bygga upp vårt sovställe och göra det så mysigt som möjligt med bl.a. täcken, kuddar, filtar, böcker, tavlor, bord, lampa, klocka och påslakan m.m.
Dessutom fick vi behålla allt också!
God middag med super goda gourmet pizzor, "lyxiga" mackor, dryck m.m.
Underbar morgonutsikt!

Och vi ska inte snacka om showen. WOW! säger jag bara! eller skriver! hehe. Om ni såg trailern och tyckte att den var häftig, multiplicera det med 102487996248652120255552, för det var så jävla bra den var in real life!!!!






I green room :D



The Illusionists show



Vårt sovställe



Lägger upp mer bilder någon annan dag är för trött för att fixa det nu. Kunde knappt sova i natt. Sist jag kollade klockan så var den 2.30 och vi blev väckta 6.00. Ska jobba 9.45-17.45 imorgon men vi har möte 19.45-21.45, vilket betyder att jag är på jobbet imorgon minst 12 timmar! och gänget vill ut efteråt. Vet inte om jag kommer orka! hahhah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0