And so it's been 5 months


Hejsan mina underbara!

Då har det redan gått 5 månader och min sista dag på jobbet var i söndags :( ! Just nu är det lite blandade känslor. Jag har ledsen för att jag måste lämna mina vänner/kollegor. Vi har varit som stor familj (ca 40 man)!  Samtidigt så känner jag mig super glad för nu ska vi ha semester i 3 månader och nu ska vi äntligen börja få resa och se mer utav Australien!! :)


I lördags hade vi en avslutningsmiddag för mig. Vi åt på en jätte mysig thairestaurang med jätte god mat och sedan rörde vi oss vidare ut i det vilda Sydney.

Eva och jag



Gänget :)



Friterad krabba



Sizzling Garlic and Pepper Beef



David, bästa teamleader och Grace, bästa manager man kan få!!!



<3









Shaggy, jag och kim



Älsklingen och Moi <3




Kommentarer
Postat av: Ninni Altberg

Hej!



Glad för att ni hade en trevlig avslutningsfest, vilket kanongäng de verkar vara. Precis som hemma när vi hade avslutningsfest för mig, helt fantastiska människor som man får bevara i hjärtat!



Kram mamsen

2012-03-06 @ 19:01:40
Postat av: Eva S

Så glad att få äran att lära känna dig Mikaela. Vi MÅSTE jålla kontakten. Kraaaam!!!! Och kraaaaam till August också.

2012-03-09 @ 22:30:14
Postat av: Mikaela svarar

Jag med!! Absolut!! Tur fb finns :) En stor bamsekram tillbaka till dig <3

2012-03-12 @ 11:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0