Bye Bye Sydney Hello beautiful Melbourne

I sondags lamnade vi sydney...for den har gangen! Vi kommer att komma tillbaka i framtiden utan tvekan!!!
Det kandes jatte skont att lamna eftersom nu ska vi borja resa och vi ar ett steg narmare hem. Jag saknar alla dar hemma!!! Det ska bli sa skont att komma hem till sommaren (som enligt mig ar den basta tiden pa aret).

Har inte kunnat bloggat eftersom vi inte har haft nagot internet :(
Just nu sitter vi pa ett internet cafe mitt i centrala Melbourne. WOW sager jag bara om Melbourne !!!
Alla byggnader ar sa javla snygga och det ar verkligen arkitekternas stad. Overallt ar snyggt och stadat. Det finns sparvagnar har, vilket underlattar sjukt mycket nar man ska ta sig runt. Stan, shoppingen ar amazing! Enkla gator att ga i, bra uppbyggnad av hus m.m. Manniskorna cyklar har och det finns CYKELVAGAR!!! I sydney var det inte pa tal om att cykla eftersom alla kor som galningar och det finns varken plats eller yta for cyklister.

Forsta och andra dagen har i denna vackra stad sa hade vi cirkus 30 grader sol :)
Igar hade vi vinter/host! Det var cp kallt ca 15 grader.
Idag ar en varm vardag hemma ca 20 grader.
Vi har fatt uppleva olika arstider har pa bara nagra dagar :D heheh

Imorgon flyger vi till Cairns kl 6.00 pa morgonen alltsa blir det inte mycket somn i natt efetersom vi ska upp runt 3.00. Yey!

I Cairns vantar det 30-35 graders sol!!!

(datorn har inget minneskort uttag sa kan inte lagga upp nagra bilder :( och det gick inte heller med min kamera sladd)

Hors nar vi ar i Cairns!!
Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0