March 27th still in Cairns

Ohh jätte störigt! Har försökt lägga upp massa inlägg men det går inte allt lägga upp bilder. Ibland går det men då tar det 10-20 för en bild men för det mesta så går det inte alls att lägga upp bilder. Känns rätt meningslöst att vi har köpt internet för hela vistelsen när jag inte kan uppdatera bloggen som var huvud anledningen till varför vi skaffade det från första början!!!
Vet inte varför det inte går. Är det för att blogg.se är en svensk hemsida som de inte stödjer här? men jaja nu vet ni varför jag inte har uppdaterat något fast att jag sa att jag skulle.

I alla fall, vi är fortfarande i tropiska Cairns eller egentligen är vi 30 min utanför Cairns, Clifton Beach. Just nu är vi i slutet på deras regnperiod men vi väntar oss sol i slutet på veckan :). I två dagar så har vi bara slappat, kollat tv, läst, sovit, ätit och slappat. Det har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt och inte behöva göra någonting. Det börjar nästan bli tråkigt faktiskt. Ser fram emot till imorgon då vädret ska bli bättre så att vi kan åka in till Cairns och checka läget där.

Ha det bäst <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0