There's nothing wrong with continuing to spoil us

Efter chokladupplevelsen så åkte jag och A in still stan och käkade lunch

För mig blev det sushi och för honom.....kfc hahahah (för er som inte vet så älskar han KFC och kan aldrig tröttna på det) Känner på mig att det inte är en bra egenskap hahah.

Ingen sushi klår Fuji Sushi i Helsingborg. Fuji Sushi är fortfarande den bästa sushin jag har ätit!



Sedan tog vi färjan över till Manly (lite finare delen av Sydney) Tog ca 30 min och jag blev inte sjösjuk som jag trodde att jag skulle bli. Har annars väldigt lätt för att bli sjösjuk på lite mindre båtar.



Tänk att vi har vi sovit där! hihih












haha kolla så gullig pingvin






Åkte hem i perfekt tid för att se solnedgången






Efter båtutflykten så var det meningen att vi skulle hem och äta resterna av tacosen vi hade från igår men det ville vi inte så gick vi till Pancakes on the Rocks för att äta istället :)



Det blev, Revbensspjäll med barbecue sås, potatis klyftor, sallad med sour cream och sweet chilli dipp och nachos. Tyvärr blev det inga pannkakor eller efterätt för vi var så mätta att vi knappt kunde röra på oss!


Kommentarer
Postat av: Jaggy

Mikaela!!! RÅ EPOK sushi i lund slår allt du någonsin provat... LOVAR!!!!



<3

2012-03-19 @ 23:28:03
Postat av: Mikaela sv

Allvar da maste jag prova det sa fort vi kommer hem !!! >3

2012-03-22 @ 03:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0