A true chocolate lover would never say no

Shiiit vi har gjort så mycket att det blir nästan tröttsamt skriva så många inlägg och uppdatera alla bilder. Men jag ska göra mitt bästa för er skull så att ni kan få se allt (nästan allt) skoj vi får vara med om.

Igår var en riktig semesterdag! Vi unnade oss hela dagen. Dagen började med att jag fick träffa några av mina underbara vänner,kollegor jag har träffat här! Vi åt på Max Brenner Chocolate Bar. Ohh himmelskt var det men jag låter bilderna tala för sig själva ;)




Cappuccino












Lovely Eva, Maria and Margaret






Chokladdricka



Mer cappuccino



Vi köpte även ett litet fonduset till Margaret för att hon hade fyllt år. Hon blev så glad att jag såg flera tårar falla.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0